Ledig stilling: Assisterende regnskapsfører ved den Norske Ambassade/OECD-Delegasjonen i Paris

Ved den norske ambassade og OECD-delegasjon i Paris er det ledig stilling som assisterende regnskapsfører for snarlig tiltredelse. Stillingen byr på selvstendige og varierte arbeidsoppgaver.

Arbeidsoppgaver:

  • Bistå regnskapsfører som har ansvaret for stasjonens regnskapsføring
  • Løpende administrative oppgaver
  • Lønn og trekk oppgaver (inkl. mutuell, pensjon og trygd, etc)
  • Kontakt med franske og norske myndigheter i saker som berører regnskaps- og budsjettarbeidet ved stasjonene

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning. God erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
  • Kjennskap til regnskapssystemet Agresso er ønskelig
  • God budsjettforståelse
  • Gode IKT kunnskaper
  • Engelsk og fransk kunnskaper er en fordel

Personlige egenskaper:

  • Evne til å arbeide systematisk og nøyaktig
  • Stor arbeidskapasitet
  • Kulturell tilpasningsdyktighet og kontaktskapende evner

Lønn etter avtale. Arbeidskontrakt etter lokale, franske vilkår. Stillingsinnehaver vil være trygdepliktig til Frankrike.

Egen arbeidsinstruks vil bli utarbeidet for stillingen. Stillingsstrukturen på ambassaden vurderes alltid fortløpende og andre oppgaver kan tillegges stillingen etter behov.

Skriftlig søknad med CV, vitnemål og attester sendes pr. e-post til emb.paris@mfa.no

Kontaktperson for stillingen er ambassaderåd Liv-Kari Rudsbråten, + 33 1 5367 0400.